tisdag, maj 19, 2009

Livskvalité

Att få hämta sitt lilla barnbarn på dagis är en fröjd. Det där underbara leendet när mormor dyker och den goa kramen är helt oslagbart. Mormor är dock inte speciellt framgångsrik när hon ska fånga det lilla charmtrollet på bild........

nu sätter jag mig snabbt ner så mormor inte hinner med........


........just det och och så snabbt upp igen och framåt, det fixar aldrig mormor........

........haha suddigt, jag gör en snabb helomvänding och japp där fångar mormor bara rumpan........



........det är kul det här, nu när mormor tror hon fångar mig sätter jag mig snabbt ner igen.........

........och hamnar i ena hörnet, ooooh va roligt att busa med mormor........


........men okey då en liten bild kan jag väl ställa upp på.

Och mormor tänker: att livet kan vara så helt fantastiskt underbart att leva en helt vanlig måndag!


3 kommentarer:

mahja sa...

håhå vilken gulletuss!

Malinmittilivet sa...

Tänk... På den näst sista bilden när Ella fryner så där är hon faktiskt lik mormor! Hur var det där med arv och miljö?
Kram!

Mos-gos sa...

Sicken liten sötnos!