onsdag, april 28, 2010

Produktionsarbete på många håll

Här kommer ett liten kort hälsning.
Det var ett tag sedan jag åstadkom något här.
Befinner mig just nu i två olika produktioner med elever på min skola och ägnar därutöver kvällarna åt eget produktionsarbete som soprankorist i Örebro Kammarkör.
Njuter i fulla drag att sjunga Mozarts C-mollmässa tillsammans med Svenska Kammarorkestern, Örebros stolthet och en orkester med världsrenommé. Till det fantastiska solister.
I morgon kväll är det konsert!
Sedan återkommer jag full av ny energi och livsglädje som jag just nu bara låter mig fyllas av!



Lev väl och ta vara på det lilla och det nära i tillvaron!

kram från Lillan

3 kommentarer:

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Va spännande det lät med konserten!
Va duktig du måste vara. Sjöng själv i kör i min ungdom. Var alt.
Sedan blev det slut på detta av någon anledning.
Tycker annars att musiken skall genomsyra livet.
Ha det så gott och hoppas det blev lyckat!
Carin

annika sa...

Hoppas att konserten blev lyckad...men det är ju era konserter alltid. Förstår att det är mycket nu med skolkonserter och egna framträdanden.
Härligt att du får energi.
Kram annika

Sari sa...

Vad roligt det verkar att sjunga i kör! Hoppas det blev en lyckad konsert. Det låter som om du har en positiv period nu med en hel del energi och glädje! Härligt! Hoppas det håller i sig!
Ha det så bra!
Kram Sari