onsdag, december 30, 2009

Nyår

Näst sista dagen på ännu ett år.
Det är lätt att bli lite filosofisk........

















och låta tankarna vandra tillbaka över året som ligger bakom.














Försöka lämna sorg av brustna förväntningar bakom sig........














tillåta sig att bli varm, omsluten och upptinad........















i den så påtagliga närheten av kärlek och omsorg 
från familj, släkt och fantastiska vänner som burit och bär mig.















Likt de tre vise männen, jag ser ett ljus i öster........














och känner en ljuv vittring av förväntan ........
















GOTT NYTT ÅR

och var rädda om varandra önskar Lillan




3 kommentarer:

annika sa...

*♥ GOTT NYTT 2010♥*
Hoppas att det nya året blir ett bra år på alla plan.

Så tänkvärt du skriver och jag hoppas verkligen att det ska hålla för dig så du kan återgå till ditt jobb och klara att vara aktiv.

Nyårskram från mig

Signes Vind sa...

Hoppas på det bästa 2010 för dig. Minns att du var så glad och lycklig för 2008 - hoppas det bara var ett mellanår och att ljuset på alla sätt återvänder.
Kram o hälsa M.

Sari sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig också!
Ja, jag tycker att det känns lite vemodigt så här i slutet av året... Likadant känner jag när till exempel sommaren tar slut... Men det kommer ju nya tider och nya somrar!!
Hoppas att 2010 blir ett bra år för oss alla!
Kram Sari