måndag, februari 14, 2011

Alla hjärtans dag

När jag parkerade utanför min arbetsplats idag möttes jag av en vacker ung dam som sökte mig.
Det var min äldsta dotter som kom med en liten söt blomma till sin mamma på alla hjärtans dag!
Efter arbetsdagen stannade jag till hos densamme som nyligen flyttat med sin lilla familj och bor granne med mig, när jag är på jobbet vill säga.


Massor av mojmojskramar och god mat blev jag oförtjänt bjuden på!
Och senare på kvällen en blombukett från mannen i mitt liv.

Vilken underbar måndag!

Kram till Er alla


3 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Vilken dag du fått!
Och här kommer mer hjärtligheter från mig också!
Sov gott och dröm hjärtedrömmar!
Kram Kicki

annika sa...

Men vilken härlig överraskning! Fin dotter med dotter som ni har. Å sen blommor på det...oj...oj...

Du skriver så härligt och målande om din upplevelse på Loka.

Jag mailar om fikastund.

Kram på hjärtedan

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hoppas din he lg varit bra!
Hjärtehälsningar
Carin