torsdag, september 30, 2010

Full av lust och kreativitet

Tur att man är någorlunda fast förankrad i tillvaron när den inneboende kreativiteten och lusten breder ut sig åt alla håll och kanter.........


tiden går fort........


och det gäller att fånga ögonblicken innan de försvinner bort i tomma intet.

Var tillåtande mot livslusten och låt kreativitet sätta färg på tillvaron.......



bjud till och du får mångdubbelt igen........


är min livsfilosofi mitt i en hektisk vecka bland underbara ungdomar på skolan!

5 kommentarer:

Min Skattkammare sa...

Jag var in och kikade.....
Så duktiga de är, och vilket spännande jobb du har!
Jag misstänker att du följer Idol också......vem gör inte det! ;o)
Så många talanger det finns!
Ha en fin helg!
Kramar Kicki

annika sa...

Vilket fyndigt inlägg. Förstår att det var toppen i London. Kul att åka med kollegor som man trivs ihop med. Ja vi hade en supertrevlig dag i går.
Ta det lilla lugna nu så du fixar det. Måste snart vara dags för lite fika!
Kram

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Ja, visst är det härligt med alla kreativa musicerande ungdomar!
Och vilka möjligheter för dem!
Ha en bra helg.....
Carin

Gardenhouse sa...

Hejsan svejsan!
Kikar in och tittar runt hos dig!
Jag ler och blir glad!
Gillar också Robban Broberg...
Trevlig söndag kväll,
Sussi

Lotta-livets väv sa...

London! Härlig inspiration. Musikalbesök? Vi åker dit i januari på BETT, en härlig mässa. När jag har ljud i min dator (avstängt just nu.....) så ska jag lyssna på vad Örebro kan? Vi har ett bra estetgymnsaium här oxå *fniss, fniss*

Kreativiteten flödar...jag har precis skrivit ut en affisch till en kollega som fyller ojämt fast jämt....på min nya kanvas-skrivare 914 mm bred! Rätt häftigt måste jag säga......bredare kanvas får plats i skrivaren om jag har råd haha....sex färgpatroner som inte är gratis gör att man är lite försiktig i alla fall med vad som skrivs ut...men gissa om jag har roligt!
Kram, kram!
/LOtta